13 buçuk aylık bebeğim var ve baştan beri sorun yaşamamıştım taa ki bu 2 ay öncesine kadar. Sağ meme ucum diğerine göre 5-6 kat büyük ve çok sert oldu ve meme ucu kahverengi bölge dahil olarak içerde boncuk boncuk şeyler hissediyorum. Meme ucu zaten kocaman ve komple acı ağrı oluyor kıyafetimin dahi dokunmasını istemiyorum. Bebek emiyor süt rengi normal ve süt var ama azalmamı var artmamı var onun ölçüsünü bilmiyorum. Memenin başka yerinde yanma sızlama ağrı yok. Ateş yok hiç olmadı ama meme başı ve o kahverengi bölge bu durumda. 2 gündür lahana koyup sağım yapıyorum 30 ml süt çıkıyor ama o boncuklar duruyor herhangi bir yara çatlak ya da beyaz nokta vs yok dışardan görünen. Ben ne oldum şimdi ve nasıl geçecek Ya korkuyorum