Biz gittik geçen perşembe günü sağlık ocağına,son dozumuzu vurulduk.henüz yeni gelmişti virüs Türkiye ye o gün. Ama biz hemen girdik direkt vurulduk çıktık, toplamda bir iki dk sürdü, zaten kimse yoktu ortalık sakindi.hiçbir yere dokunmadık, çıkar çıkmaz da ellerimizi hemen dezenfekte ettik.ama bugün olsa gitmezdim herhalde, bilmiyorum yani.ama aşı da önemli Bi yandan.