Annem aylardır bu durumu cekiyor kızlar hangi bolume gotureyim sasmıs durumdayım.. İlk geçen sene basladı nöroloji gittik beyninde pıhtı var dediler 10 gün yattı çıktı 5 ay duzeldi ve yine başladı dahiliye gittik şeker asırı yüksek dediler insülin verdiler ama şeker normalken bile bas donmesi devam ediyo mr vs normal çıkıyor bu arada. Napmalıyım nedir tam olarak sasırdım artık