Kızlar oğlum 3 yaşına girecek geceleri en az 2 kere uyanıyor. Öğlen 1 saat uyuyor bıraktırmıyorum çünkü bence hazır değil. Ki zaten ara sıra öğle uykusu yaptıramadığımda da gecesinde yine uyanıyor . Gün içinde hep aktif yoruluyor da anlamıyorum sizce neden uyanıyor olabilir ? Her akşam yatırdıktan sonra acaba ne zaman uyanıp gelecek diye rahatlayıp dinlenemiyorum bile aynı durumu yaşayan ya da önerebileceğiniz bir şeyler var mı