balbebekannesi913_ Kızlar erkek çocuklarnz berbere gidiyomu bizimkiler buzamana aglasada gidiyodu bisekilde ama bugn ikiside asla istememisler kaskatı kesilmişler aglamaktan babalarıda geri getirdi baya uzun saclarıda siz nasl yapyosunuz ya
HELELEKADIN balbebekannesi913_ ben tam erkek traşı yaptırmıyorum o yüzden kuaföre götürüyorum biraz ağlıyor oyuna ceviriyorum o an yada cizgiflm açıyorum hemen bitiyor üstte kalsın makinanın sesinden korkuyor olabilirler
ilknurerogluzun balbebekannesi913_ benimkide 17 aylık 3 4 kere traş oldu herseferinde cok agladi bugun babasiyla goturduk berberde iyi biri ilk agladi ama kucagimda babasi oynatti suyla vs cok aglamadi bu sefer
Always-be-happy_Always-smile balbebekannesi913_ makine sesinden korkuyo olabilir mi acaba?? Bizim arkadaşımız kuaför eşimle beraber gideriz makine sesinden korktuğu için makasla kesiyo sağolsun. “Makine sesinden korkacağına sabaha kadar makasla kesmeye razıyım yeter ki o boncuk gözleri ağlamasın” der Allah razı olsun
-Ozge- balbebekannesi913_ Ilk tıraşında bir cocuk kuaförü buldum oyuncaklar arabalar vs. Ilk tıraşını orada oldu birde oyuncak aldim berbere verdim ve tıraş sonrası hediye etmesini istedim suan 4 yasinda cok şükür sorunsuz gidiyor babasının berberine hatta anne sen gelme biz gider geliriz diyor 1 yıldır 🥲 bence berberin cocuga yaklaşımı cok önemli gittikleri berberde 2 kişi çalışıyor çırak olan çocuğun her tarafını kıl tüy yapıyor onun tıraş etmesini istemiyor mesela diğeri etsin diyor. Mesela cocuklar neyden rahatsız once onu anlamak gerek makina sesimi yüzüne kıl tüy düşmesimi ona gore bir önlem alabilirsiniz veya dediğim şekilde cocuk berberi tercih edebilirsiniz
momqueenn İki hafta önce götürdü eşim telefondan sevdiği şarkıyı açmış o şekilde durmuş bide bizimki saç kurutma makinesini seviyor onu açmışlar🥰
mrvyhya balbebekannesi913_ 2.5 yaşında hiç gitmedi gidecek gibide değil amcası kesiyor intermetden izlemiş videoları birazda biliyordu istediğimiz gibi olmasa da çizgi filmz açıp 4 kiisi oyalayip kesmeye çalışıyoruz yavaş yavaş
Mommyhann balbebekannesi913_ 4yasında kıldan dolayı cok ağlıyor gitmek istemiyor ama yarın götürücem bi şekilde yapcaz artık bu zamana kadar hep babası kesti ama oda düzgün olmuyor
talhamamy balbebekannesi913_ oğlumda çok ağlıyor asla hiç bişeyler durmuyor ben çözümü evde kendim kesmekte buldum baya da geliştirdim kendimi artık güzel kesiyorum😃