benim bebeğim 3 aylık, 17-18 günlükken influenzadan hastanede yattık o gün mamaya başlattılar kilo alımı az diye, 2 aydan fazladır meme mama gidiyoruz sütümde azaldı gittikçe. O yüzden bi danışmandan yardım alıyorum şuan, bestlak ve solgarın vitamin takviyesini tavsiye etti. Aldım ama henüz elime geçmedi ama kullanan danışanlarınon memnun olduğunu söyledi. Kullanmıyosanız bi deneyin isterseniz