Bana da çok gereksizmiş gibi geldi şu anlattıklarınızdan sonra 🤭 Ben evet birikim yapıyorum. Mesela 150 bin tl birikim yaptım en son oda arabanın peşinatına gitti şuan baştan başladım 😄 nasıl dersen, aylık gelirim yattığı gün gider euro, dolar vs. alırım. Ay sonunda kalanla alırım dediğimde kalmıyor çünkü. Onları da biriktirir altın alırım. Böyle böyle çok güzel birikim yapabiliyorum. Hamburgerdir dönerdir bu yaşıma kadar hiç yemediğim için tatlarını bile bilmem 😄