Bebeğim 1 buçuk aylık ve sürekli gece gündüz göğsümde uyuyor, reflü yatağında ve park yatakta yatmak istemiyor ama ben de sürekli göğsümde uyutmaktan hiç bir iş yapamıyorum. Sizler bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz ? Sizce göğsümde yatırmaya devam edersem bu alışlanlık haline gelir mi yoksa bu geçici bir süreç mi ?