Nsrn1 mylifes_myrules 4 kardeşiz 3 abim var ben 4.yüm 😄 abilerim arası 2-3 yaş en küçük abimle benim aramda 6 yaş var 😄 bi tuk tekne kazıntısı olmuşum
queenof2 mylifes_myrules kız bende 2 tane var ablamda 1 tane hoş hepiside erkek fazla yan yana gelmemeye çalışıyoruz😂
Alpereniannesi52 mylifes_myrules biz de 9 4 kız 5 erkek bizden önce de iki mi üç mü kardeş ölü doğmuş 😒 sizden bir sayı eksiğiz 😬
Nsrn1 mylifes_myrules tabiii 😄 evin şımarık kızı olarak büyüdüm 😄 küçükken çok iyiydi de büyüyünce kötü yanlarının da olduğunu anladım 😄 some koca evi problemsss 😂