ndndmc bende yaşadım aynı şeyi hipp sitesine yazdım organik olduğu için renk değişikliği olabilir demişler oğlumda çok kusuyordu doktor aptamile geçirmişti bu toplatilma olayından sonra yine geçtim bu seferde günde 4veya 5 kez kaka yapmaya başladı 1 haftadır bebelac gold a geçtim sanki eskisi kadar ağlamıyor gibi