Hanmlar bende spiral var 18 aydr emzıryorm adet olmuyordm dort aydr adet olmaya basladım ve her ay adetm bır hafta sonra hafta temiz sonraki hafta ara kanama adet gıbı sancılı ve kırmızı kan sonrasında bır hafta temiz sonra aynı ayda ıkı kere adet gibi doktora gttm hersey temz dedı spıralı çıkarmadan bılemeyz istersen cıkaralm dedı bende emzirmeyi sonlandrcm belkı hormaneldr bırkanca memeyi duzelr dedm ama böye olan varmı aranzda bana ara kanama olmasnı istemiyorsan dogum kontrol hapı vereym sadece dort gun lekelenme olur baska olmaz dedı ama aynı durumu yasayan varmı spıralden