1cocukannesi_1 Recaro oto koltuğu kullanan varmı? Yurt dışından hediye geldi türküyede şuan satışı yokmuş galiba aranızda kullanan varmı memnun musunuz
selinay966 2,5 yaşındaki oğluma kullanıyoruz biz memnunuz bir sıkuntı yaşamadık. İzofixle sabitledik emniyet kemeriyle de bağlıyoruz