Bebeğim 14 aylık yaklaşık 1 aydır d vitamini bitmişti yenisini almadım ve kullanmıyoruz . bazı doktorlar 1 yaşından sonra kullanmanıza gerek yok diyor bende buna güvenerek yenisini almadim. Sizce devam etmeli miyiz? En son 9. Ayda kan alındı değerlere bakıldı doktor 1 yaş konyrolunda kan almaya gerek yok dedi ne durumda değerlerimiz bilmiyorum. Kullandığımız d vitamini ocean markasıydı.