Yasmin plus yazdı doktor yoğun kanamadan dolayı içinde adetin 1. Gunu başlanmalı yazıyor ama benim adetim bugün akşam 6da başladı ama sökülmedi az az peçeteye leke geliyor o yüzden bu akşam degil yarın akşam baslasam sorun olur mu. Akşam 10 11 gibi ayarlamak istiyorum kolaylık açısından ama bugün leke gibi henüz ne yapmaliyim