6 tane miyomum vardı rahmimde hamileyken biraz zor bir hamilelik geçirdim çok yorulmamaya çalışın ağırlaştıkça sancılar artabiliyor . Ben ilk 6 ay biraz yavaş bir hayat yaşadım , ayakta çok durunca sancım tutuyordu ama doktorum çok sakin bir insandı beni hep sakinleştirdi onun sayesinde hamileliğimi korkusuz geçirdim