Kızlar merhaba. Kça defa denediysem de hamburger ekmeği pişerken yayılıyor nerdeyse dümdüz oluyor. Hamuru çok cıvık da değil sert de değil 1 saate yakın mayalıyorum da anlayamadım neden kaynaklanıyor. Fırını da ısıtıyorum önceden. İçine yumurta koymadığım için olabilir mi acaba?