Hırıltısı vardı emerken sonra normalde de olmaya başladı sonra öksürük iki gündürde burun akıntısı vardı gece öksürüp balgamı yutamıyor uyanıyordu . Bugün doktor boğazına baktı çok sekresyon ü var dedi röntgene gönderdi birwz akciğerde enfeksiyon var dedi agumetin antibiyotik başladı birde damla. Boğazını rahatlatsın diye. Emin olamadım ama