Hira12 Daha 3 gün oldu doğum yapalı ama sütüm gelmiyor bebegim emiyor ama doymamış gbi aglıyor uyumuyor siz mamaya hemen basladınız mı
Dyg_brn Hira12 benim sütüm doğumdan 4gun sonra geldi panik olma sonra düzene giriyor emdikce, mama takviyesi ile gittik epey bi müddet tabi
Defneyelin Hira12 sağım yap dediler bana sağıyorum ama 2 damla geldi. Aynı sorun bende de var. Ne yapalım bilemedim?
miniktosbagam Hira12 bol su icin beslenmenize dikkat edin bebek ne kadar cok emerse o kadar artiyor bir de stres yapmamak ve iyi dinlenmek onemli doktor kontrolunde mama verebilirsiniz ilk ay sarilik riski oldugundan ac kalmamasi onemli bir de hastane tipi pompa kiralayabilirsiniz sagim icin benim onerilerim bunlar ☺️
Kusannesi Hira12 ilk 3 gün sütüm gelmedi mama verdim 4. Gün gelmeye basladı damla damla sonra elektrkli pompayla surekli çekerek çoğalttım mamayı kestim
Defneyelin Dyg_brn Benimde gelmiyor. Mama vermek zorunda kaldık. Çok az geliyor iki damla geldi şimdiye kadar. Göğüslerim çok sert. Ne yapabilirim gelmesi için. Artması için bir çare var mı??
Dyg_brn Defneyelin n olursa olsun emzirmeyi hiç bırakma inan zamanla düzene giriyor, ben bol sıvı ve rezene çayı içtim tahin pekmez yedim ve bol yeşillik yedim özellikle dereotu bence çok faydası oldu sonra arttı zaten. Bestlak damla var 1ay onu kullandım onunda faydası olmuştur illa ki ama tek basına değil bence bu yaptıklarımla beraber
kukuleta Hira12 ben sezeryan dogum yaptm bebek emiyodu bende süt geliyo doyuyo sanıyordm gece cok agladı Ertesi gün yine aynı hemşire akşam burnu sararmış aç kalmış sarılık ilerlemesin mama takviye edelm dedi sabahta doktor geldi sütğm bi kaç güne gelir gelene ladr mama takviyesi yapalım ama mamadan çnce gelmese bile emzirceksin sonra mama verceksin dedi. Toplam 5. Gün geldi sütüm mamayı bıraktm sütğm az geldiğinde emziriyodum yatmadan önce mama veriyodm aç kaldıysa doysun dye. Doktora masıl anlıycam doydugunu sütümün artık yettiğini felan bir günde 6 tane dolu dolu çişli bez alıyosan doymuştur dedi
baturalpim Hira12 3 gun boyunca mama vermediniz mi ?kan sekeri duser eger sutunuz yoksa. Sutun gelmiyosa mecburen verceeksin gelene kdr. Dogum yaptim gunduz vardi sut aksama gelmedi hemen mamaya basladik kan sekeri gayet iyiydi. Sutun gelmesi icinde sicak dus yap masaj yap banyoda sonrada sicak havlu koy gogsune sabaha gelir
Dyg_brn Hira12 önceleri kaşıkla verdim sonra biberonla verdim valla 30cc ile basladık 60 cc falan derken arttı sütüm düzene giresiye kadar Dr umuzun dediği ölçüleri yaptık bu sekilde
hakkininannesi [bilinmeyen] lactamil var süt arttırıcı ürün ondan deneyin, birde doktor kontrolünde kilo almayınca doktor başlatmıştı bize hemen aptamil önermişti anne sütüne benzer onu aldık hem emzirdim hem mama verdim kısa sürede toparladı