Kızlar ocak ayında 10 gün içinde iki kere ertesi gün hapı kullandım farklı markalar. ocak ayında hafif kahverengi kanamam oldu 2 gün sürdü normalde 7 gün sürer ilk 3 4 gün yogun ve ağrılı olur şubat ayında 11 şubatta regl oldum çaylarla vs zorla yanı ağrılı ve 5 6 gün sürdü mart ayında hala tık yok agrı ara sıra oluyor ama eşim korunuyor artı olarak geri çekilme yapıyor. Bu ilaç bu kadar bozarmı düzeni