mamies değerleri normaldi bazen bazı karaciğer enzimleri artıyordu vs gibi durumlar yaşanıyordu ama doktor onları pek ciddiye almadı ufak tefek şeyler olduğu için sadece kanımız çok düştüğü için hematolojiye gözüktük. Hala kanı düşük. Özetle anne sütü sarılığı diyebilirim şu an hiçbir şey kalmadı