Dün nöroloji doktorundan Vestibüler migren tanısı aldım tam 1 yıldır vertigo dediler doktor doktor dolaştım en sonki kbb doktoru migren olabilir dedi nörolojiye git dedi daha önce gitmiştim ama emarlar temiz çıkınca bizlik değilsin kbb baksın sana kulak kristalin kaymış olabilir demişti ama bir türlü kimse şu hastalığın var diyemedi. 1 yıldır sürekli dengesizlik baş dönmesi bulantı beyinde uyuşma ve atak geçiriyorum atak geçirdikten sonra felaket bir baş ağrısı çekiyorum asla geçmiyor ağrı kesiciler ama dün nöroloji doktorunun verdiği migren için ağrı kesici baş ağrımı 1 saatte kesti şükürler olsun ki. Birde VENEGİS diye bir ilaç yazdı antidepresanmış çok kararsızım kullanıp kullanmama konusunda kullanıp yan etikisini yaşayan var mı ?