acimavi hiralies 40+4 te sezeryan doğum ile kızım dünyaya geldi. 0 sancı, 0 açılma🫠 aynı dönem çevremdeki erkeğe hamile arkadaşlarım hep 38 hafta civarında doğum yaptılar
123456777 hiralies 37+0 da doğum yaptım. Kalp atışları düzensiz dediler ve sancım varmış ama ben hissetmiyordum😅 sezeryanla aldılar. Erkeklere de geç doğar dediler ama benimki öyle olmadı .
KendiEvimdeDeplasmandayim hiralies 35+3te kızımı doğurdum ama yüksek tansiyondan. Yani kendisi gelmek istemedi
hiralies hiralies @Ballilokmam11 @acimavi @perla_ @Nikita teşekürler erken doğurma hevesimi kursağımda bıraktınız 😂😂
monica50 hiralies oğlumu 37+4′te suni sancıyla doğurdum. açılmam varmış sancı da çıkıyodu ama ben hissetmiyodum birden gelişti her şey
Niyesordunbucevabi hiralies iki kızım var ilki 40+0 da ikinci 39+4 de doğdu. Oğlum 40+1 de doğdu. Hiç belli olmuyor bence geleceği zaman
BordoHuniliAnne hiralies hiralies kız çocukları daha erken gelir diyorlar Külliyen yalan 😅 kızımı 41+1 birde normal sancı + suni sancı+ sezaryen ile zorla doğurdum yoksa 10. aya doğru gidiyordu 😅 Oğlum ise 38+5