Apaçi müziği çalan bi helikopteri vardı sadece tırnak keserken çıkardığım için her seferinde onu izlerken kesiyordum ama bozdu ve alıştı tabii 😂 çocuğun tırnağını 1 aydır kesemiyorum kırılıyor herhalde çok üzülüyorum nasıl kesebilirim? Uyurken hiç denemedim elini bi anda çeker eder keserim diye -15 ay
Bir de ayak tırnaklarını 1 kere kestim daha bu zamana kadar hiç uzun görmedim kırılıyor da ben mi fark etmiyorum çok dağınık ve bakımsız diyeceğim garip olacak ama öyle duruyor fjjf