UrbanMom ikiaslanannesi 10bin yorum olunca alınıyordu sanirim geçen baska birinde gordum bakayım dedim benimde az kalmis 😂 görmesem bu kadar yorum yazdigimi farketmeyecektim
UrbanMom Nikita valla oyle olmus hic farkinda degilim kalpte neye gore alınıyordu onu bile bilmiyordum moderator filan diye düşünüyordum 😂
ikiaslanannesi didoece profılınıze girin en ustte ortada gonderiler yazıyor oraya tıklayınca en ustte cıkan sayı 🥰 mesela sizinki 1340 lardaymıs
mamacitaa_ ikiaslanannesi 😁😁🥰 hayırlı olsun sjsjsj bi ben boype post açmadım sanırım pembe kalp için djsjs