altay2123 Kizlar oğlum 9 ay 2 günlük ilk kesici alt dişleri 4 aylıkken çıkmıştı bugün farkettim ki iç kısımdan gri lekeler var başına gelen var mı ne yapabilirim
imran0907 altay2123 tek merak ettiğim annelerimiz biz bebekken dişlerimizi fırçalamış mıydı?? Bence hayır eskiden böyle şeyler yoktu noldu dişlerimiz maşallah yani sapasağlam diyorum ama şuan bende bebeğimin dişlerini fırçalıyorum 😂😂😂
organikirmik altay2123 Osman gönülal dişi çıkmasa bile ek gıdayla başlayın diyor fırçalamaya. Bizimki 15 aylık doktor florürlü önerdi leke var bizde de
altay2123 defnevedoruk aslında küçük diye fırçalamak hiç aklıma gelmedi bebek sonuçta ama her yemekten sonra su iciriyorum
defnevedoruk altay2123 fırçalamanız lazım, ben ilk bebeğimin 4. Aydan beri fırçalıyorum. Şimdi oğlum 9 aylık onunda 5. Aydan beri fırçalıyorum. Parmak fırça ile
altay2123 hulya_10 gerçekten öyleymiş yarın ilk işim diş fırçası almak peki geçer mi o leke fırçalamaya başlayınca
altay2123 defnevedoruk teşekkür ederim açıkçası hiç aklıma gelmedi fırçalamak bebek dedim ne olabilir ki diye düşündüm öyle değilmiş demek
altay2123 organikirmik daha fazla ilerlemeden bende basliyim diş fircalamaya en iyisi teşekkür ederim
organikirmik beginnerrmomm sensodyn önerdi onu aldım ama asla fırçalatmıyor nasıl yapıcam bilemedim. Bizde de demirden sonra başladı :(
altay2123 hulya_10 bizde diş çok erken başladı her defasında da 2 şer yada 3 er tane beraber çıkardı şimdi üst kesici dişlerinden 3 tanesi beraber çıkıyor çok zor yaa
beginnerrmomm organikirmik bilmiyorum ki büyüdükçe kolay olur sandım da artık çoook zor olmaya başladı bide ağzını kilitleyip kafasını eğiyor 🤣🤣