yorgunanne__ kızlar ben önlisans sağlık mezunuym büro personeli olarak atandım ben ama evime biraz uzak eşim olumlu bakmıyor 3 yaş kızım var ders çalışamıyorum zaten benim için çok iyi oldu sizce gitmeli miyim
ilaydamom24 yorgunanne__ arkanıza bile bakmayın, hayırlı olsun 🙏 çocuğun da zaten kreş yaşı gelmiş eşiniz çok istiyorsa kendi işten ayrılıp çocuğa bakabilir
yorgunanne__ burcokovski valla çok dua ettim çok sevindim ama eşim burun kırın yapıyo sanki tam konuşamadım
atanmisbiri Yırtınıp da bulamadığım imkan, ben olsam çocuğuma bakacak kimse olsa veya kreş için hazırsa bir dk bile durmam, bende kpss çalışıyorum şimdi mezun olalı 6 sene oldu hala bir dikiş tuttaramadim
ssfeslegen yorgunanne__ yaşı kreşe uygun muhakkak gidin işinize bakın erkeklere niyete kadar bel baglayabiliyoruz hazır işinizde olmuş tebrik ederim öncelik sen ve çocuğun sonrası sonra♥️
yorgunanne__ ssfeslegen çok teşekkür ederim bakalım şu an sus pus çok istiyorum en kötü bir araba alır arabayla giderim 🤪
yldrm12 yorgunanne__ hayırlı olsun kardeşim bence git belki ilerde evini daha yakına taşıma imkanın olur. Puanınız kaçtı bende bu sene gireceğim
Nikita yorgunanne__ Boşver. Hayat boyu insanlar hep bir şeyden heves kıracaklar. Bu devirde hazır memurluğu geri mi tepeceksin?
forumgurmesi Şaka mısınız bu devirde milyonlarca insan atanabilmek için uğraşırken, atandığınız halde eşiniz sıcak bakmıyor diye şüpheye mi düşüyorsunuz? Sıcak bakmayan eşiniz sizin iyiliğinizi istemiyordur emin olun. Kendisine mecbur olun istiyordur başka açıklaması yok.
yorgunanne__ forumgurmesi ya aslında öyle bir insan değil ama uzak diye tereddüt ediyor kızım zaten büyüdü tüm gün evde birbirimizi yiyoruz çok istiyorum hem kızım için hem benim için çok iyi olacak eminim
ilaydamom24 yorgunanne__ aaa durum farklıymış eşinizin degünahını aldım. ama ne kolay ki şu hayatta. Biraz dişinizi sıkıp peşini bırakmayın derim. Bu arada düz memur olarak mı atandınız kaç puanla?
forumgurmesi yorgunanne__ kimse evinin yanındaki okula hastaneye atamıyor ki. Bunu bilerek hazırlanmışsınızdır sınava. Yani çok büyük şans size gülmüş asla vazgeçmeyin ömür boyu pişman olursunuz.
allwrite yorgunanne__ Ne kadar uzak? Bizim her gün 1+1 saatimiz yolda geçiyor. 2,5 saatlik yoldan gelen bile var. Alışılıyor, endişe etmeyin. Hayırlı olsun.
BongomyaPrensi yorgunanne__ aaa inanmıyorum süper bu bence asla bırakmayın bu fırsatı çoğu kişinin hayali bu ilerde çok pişman olursunuz vazgeçerseniz
feyzanuur yorgunanne__ tebrik ederim. evime uzak derken farklı bi şehre mi atandınız? aynı şehirdeyse kesinlikle kreşe verin yaşı itibariyle onun için de iyi olur