Kızlar doğumdan 6 ay sonra regl görmeye başladım ve aşırı kanamam oluyor. Bu bir senedir böyle devam ediyor. Bu sebeple aşırı kansızlık çekiyorum. Doktor tahlillerde hiçbir sıkıntı görmedi. Spiral önerdi. Sanırım mineraydı. Kullanıp memnun olan var mı? Yan etkisi de yaşayabilirsin, deneyip göreceğiz fln dedi. Aklım karıştı kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim ✨🌼🌼🌼