gamomuu evde çok hareketli olan bebeğim dışarda yada birine gittiğimizde kucağımıza oturur sessiz sessiz etrafı izlerdi. Herkes derdi ne kadar sakin ne kadar uslu 😀 beynine kaydediyor izlediklerini. Zaman geçtikçe gördüklerini farklı şekilde tepkilerle öğrendiğini gösterdi bize hep. Şuan çevreyi anlamlandırmaya çalışıyor. İnsanlar ne yapıyor, nereye gidiyor, kim var, hayvanlar ne yapıyor. Mesela bizde cik cik öğretmiştik. Bizim burda güvercin martı çok var. Camdan dışarı izlerdik, dışarda görürdü. Bir gün alakasız yine pencereden bakarken guk guk demeye başladı güvercinleri görüp. Ben ona hiç guk guk dememiştim. Diğer hayvan seslerini de öyle. Miyav demezdi dışarda gezerken kedi görünce miyavlamaya başladı. Hepsi bir süreç. Şuan sosyal bir çocuk. Dışarda artık her şeye tepki veriyor ama sizin aylarınızda bizde öyleydik. Dediğim gibi kayıt yapıyor şuan 🌸