mommmmyys Kızlar evde hazırlayamıyorum da iftar vermek için uygun ama lezzetli memnun kaldığınız yerler varmı?
ssfeslegen mommmmyys kaç kişisiniz biz o gün ovacikta 1100 TL’ye meşhur koyunlu aspavaya gittik çok memnun kaldık zengin menüsü vardı sınırsız tatlı çayı vardı yemekleri de bol mezeleride böldü temiz nezihti
asilazmazbalkokmaz mommmmyys Aspava’lar uygun oluyor genelde. Birde Maidan’a Zaande diye bir restoran açılmış. Herkes fiyatlar çok uygun lezzet iyi diyor. Henüz denemedim ama 🙂
mommmmyys ssfeslegen burcokovski kızlar aspavalara hep gidiyoruz ya zaten farklı bir yerler olsun istiyrum teşekkür ederiö
asilazmazbalkokmaz mommmmyys Hamamönü’ne de bakabilirsiniz. Çok restoran var orada. Ramazanda ayrı güzel olur 🙂
asilazmazbalkokmaz mommmmyys Doğru öyle ama Ankara artık küçük bir İstanbul gibi. İnanılmaz kalabalıklaşmış. 🥲