BuzluKahve AtesPerisi Ben bu ara bioxin kullanıyorum dökülme karşıtı. Saç kremim pantene turuncu olan. Haftada 1 kez de olaplex no5 kullanıyorum
HeeSenCokBiliyon AtesPerisi elseve turuncu olan ama şeffaf turuncu olan paket aşırı güzel ya bizim sular çok sert saç kremi mecburi kullanıyordum ama bu şampuandan sonra gerek kalmıyor
beybitolat AtesPerisi gliss nutribalance. Baya memnunum ama marketlerde bulamıyorum. Trendyoldan sipariş veriyorum
Minikkalbinannesi AtesPerisi ben pantene şampuan ve saç kremi kullanıyorum canım🌸saçımda boya olduğu için kremsiz açılmıyor duşta😂15 günde 1 de mor şampuan kullanıyorum saçlarım ombre çünkü kanki💕
livanurvealpinannesi61 AtesPerisi homm bitkisel biotin collagen şampuan kullanıyorum çok memnunum uzun süredir kullanıyorum
gizemtemel AtesPerisi elseve mor olan kullaniyorum nem bombası olan kokusu yapisi cok memnunum set seklinde sampuan krem sac spreyi vs