Kızım 7 ay 5 günlük ilk kelimesi “anne” oldu.🥹 Tüm gece huzursuzdu dişten dolayı hiç uyutmadı gün içinde de aynı şekilde. Ona yemek yedirirken baktım anne anne diye bağırıyor oyun oynayıp gülüyor ayyy bütün yorgunluğum uykusuzluğum gitti o nasıl bir hismiş öyle dünyama baharı getirdi resmen🌸üç hafta erken doğduğu için doktor gelişimi hep biraz geriden gelir demişti öyle de oluyor henüz dönmesi emeklemesi vs çok yok etrafımdakiler de hep “senin kız pek bi hantal, geç yürür geç konuşur geç şöyle böyle..” derlerdi ama anne dedi 🥹 keyifle gözlerimin içine baka baka 🥹 kolay diye hep baba dede nene gibi kelimeleri tekrarlayıp söylerdim ama o anasını seçti ana kurbannn Rabbim isteyen herkese bu kelimeyi duymayı nasip etsin, kimsenin kucağını boş bırakmasın, evlerini çocuk sesleriyle neşelendirsin inşallah şu mübarek günlerde Rabbim hepimizin evlatlarını da bize bizi de onlara bağışlasın inşallah (içim çoştu taştı sizlerle paylaşmak istedim biraz uzun oldu kusura bakmayın) 🫠🫠