cnsozclk Kızlar 34 günlük bebeğim kaka yapamıyor zaten gazı vardı dün çok fena bir ağlama kriziyle soluğu acilde aldık . Ne yapacağım bilmiyorum bugün de akşam oldu hala yapamadı çok üzülüyorum ne yapmam lazım öneriniz var mı doktor her gün 1 çay kaşığı zeytinyağı içir dedi içirdim bugün bir de gaz damlası kullanıyoruz . Yani hayatım boyunca kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim nasıl geçecek bu🥺
gzd_nhr cnsozclk canm al benden de o kadar bizde ilk bebek olunca gecen acili boyladık ama bebeğimden kan aldılar aldıkları her hala mosmor ne kadar çok pişman oldum ama ağlama sebebini anlayamadım malesef.iki üç gündür bizimde Gaz sıkıntımız var sab simplex damla kullanıyorum sabah öğle akşam düzenli daha iyi gibi extra karnına zeytinyağıyla masaj yapıyorum bacaklarına da saat yönünde yapıyorum tam rahatlayamadı ama deniyorum
Lolik cnsozclk emziriyorsan eğer beslenmeni lifli gıdalardan seç, pırasa , kırmızı pancar,ıspanak , kuru kayısı vs çok iyi geliyor. Sütünden bebişe geçiyor ve bağırsakları rahatlıyor (10 gün kakasını yapamayan bebeğimi böyle rahatlatmıştım)
cnsozclk gzd_nhr dün gece kaka yaptı şükür . Tüm gün karnını sıcak tuttum ayaklarını da . Karnına sıcak havlu koydum zeytinyağı içirdim 1 tatlı kaşığı . Gaz damlasını da verdim bende katı beslenmedim kayısı hoşafı içtim vs çorba gibi şeyler tükettim rahatladı gibi