Kızlar kızım emerken ve emdikten sonra çok fazla sancılı davranıyor ve ıkınıyor kızarıyor. Gaz ilacı da kullanıyoruz ama sanki daha farklı bir şey var gibi laktoz intöleransı olabilir mi? Araştırdığımda belirtiler biraz ona benziyor gibi geldi. Bu durumu yaşayan var mı?