edafra00 Merhaba airwick elektrikli oda kokusunu kullanıyorum şişenin içi dolu olduğu halde cihaz koku yaymıyor pıs diye bir ses geliyordu koku yayılıyordu son aldığım şişede bunu yapmıyor başına gelen bilen var mı neden olur böyle
giizeemm edafra00 Bu durumu yaşamadım, yeni kullanmaya başladım en düşük ayarda bile koridora kadar geliyor bendekinin kokusu. Acaba ayarında mı bir sıkıntı oldu
edafra00 giizeemm evet bende çok memnundum severek kullanıyorum her ne kadar çok hızlı da bitse ama başlığında o beyaz kitinde mi bir problem var acaba diye düşünüyorum bende
cilekbebek1 giizeemm ya ben de aldım bu kokudan ama bebekli evlerde önerilmiyormuş zaten 10 dakikada bütün eve yayıldı kokusu tedirgin oldum biraz :(
giizeemm cilekbebek1 Aa bilmiyordum ama cidden kokusu yoğun, o yüzden en düşük ayarda banyoya taktım ben ☺️ bitti şuan da bana çok hızlı bitti gibi geldi