Merhabalar reglim aslında düzenli 28 32 günler arası olur yıl içinde bir defa ya erken ya geç gelir (25.gün veya 38.gün gibi) fakat son 6 aydır regl öncesi 3 gün kadar önce lekelenme başlıyor karın ağrısı ile beraber az az devam ediyor sonra miktarı artıyor ve normal regl zamanı gibi oluyor bu ay yine 3 gün kala başladı lekelenme karnım yırtılacak gibi ağrıyor WC ye gidiyorum (kusura bakmayın) geliyor akıyor ama asla WC dışına akmıyor geçen ayda toplam miktarı azalmıştı kullandığım ped sayısından anladım bunu bu ayda böyle neler oluyor yaşayan var mı