bebibe Arkadaşlar mehaba bebeğim 2 buçuk aylık gözüne ince bi saç gibi bi şey girmiş bi türlü çıkartamadık doktor suyla yüzünü yıkayın çıkar dedi ama o da olmadı endişelenmeli miyim göz doktoruna mı gitsek diye düşünüyoruz
Meltem2611 bebibe bir tane tülbenti biraz ucunu incelt gözünün saç olduğu yere sür yapışıyor hemen tülbente. Bizim de hep olurdu bebekken bu şekilde hallediyorduk
mommommmm bebibe ellemeyin gözü enfeksiyon kapar benim kızımınkine de giriyordu kendi kendine atıyor göz onu batma falan da hissetmiyorlar zaten duş aldırırken de kenara doğru geliyor o zaman temiz bir bezle alırsınız ama kurcalamayın hiç
drykrbn bebibe bizde de kirpiği girmişti dr müdahale etmeyin kızarıklık vs yoksa dedi bekledşk 2 gün sonra kendiliğinden çıktı
123456777 bebibe bende önce bekliyordum çıkmazsa tülbentin ucuysa siliyordum gözünü çıkıyordu o zaman hemen. Beklesede bişey olmaz diye düşünüyorum kızarıklık huzursuzluk vs yoksa bekleyin biraz bence
bebibe Meltem2611 bunu yapmaya çalıştık ama beceremedik galiba ya çok küçük olduğu için korkuyoruz teşekkür ederim ama 🫠
bebibe mommommmm bu şekilde beklese bir şey olmuyor yani ama bizim iki gün oldu sizin de bu kadar kaldığı olmuş muydu gözün içinde
mommommmm bebibe kızarıklık vs yoksa sıkıntı olmaz çıkıyor ya benim kocam çok panik o dürtüyordu ben ellettirmiyordum 🤣🤣kendi kendine çıkıyordu zaten
patilikiz Hiç dokunmayın. Kendi kendine çıkıyor , Bizimde kirpiği vs kaçıyordu gözüne doktor dokunmayın dedi ellemedik.