Ay kızlar güya bugün 3,5 yaşındaki kızımı babaannesine bırakıp temizlik yapacaktım ama dün migrenim tutunca kayınvalideme söyledim temizlik iptal bırakmam bizimkini diye. Bugün de kızım geldi “Annecim niye babaanneme gitmiyoruz sen götürcektin beni hadi götür sen çok akıllı bi annesin sözümü tutarsın” Diyor 😅 ay nasıl güldüm anlatamam 😂😂 evde beraber iş yapalım annecim falan diye ikna ettim. Mutfağı toplamaya gittim kızım da salondaydı. Koşa koşa yanıma geldi “dedemi aradım ben gelip alcak beni sen yorulma beni götürmek için annecim seni düşündüm ben” Diyor 😂😂😂 telefonumu kaçırıp aramış dedesini. Telefonda da şifre var nası buldu nası girdi de dedesini aradı hayret ettim yaa 😂 ay bu yeni nesil gümbür gümbür geliyor valla 😂😂😂