hilaldiyebiri ben medarda doğurdum. Gece nişanım geldi, ilçeden merkeze gittik. Bilecik devlet hastanesinde beni zorla tekerlekli sandalyeye oturttular. Çünkü rahat rahat yürüyordum. Maşallah çok iyi halin falan dediler. 40 haftalık hamile olduğuma şaşırdılar. 4 cm açıklık olduğunu onaylatıp imza attım ve oradan ayrıldım. Tek bendim. Oda da medardan farksızdı. Neyse 1,5 saat yol gittim. Sabah 8’de hastaneye vardım. Ebelerin başı olduğunu düşündüğüm yaşlıca olan kontrol etti. 6cm dedi. Ama doğuramayabilirsin, saatler sürebilir dedi. 11’de doğurdum. Ebe kızlar çok tatlılardı. Benim isteğim üzerine kesi attılar. Kızım 4kilo 85 gr doğdu. Doktorum kesi atıldıktan sonra geldi. Geldiği gibi de doğurdum zaten. Bir ameliyatı vardı. Koşa koşa geldi. İyi ki geç geldiler. Yanındaki hemşire hemen yapıştı bana başımı okşuyor falan. Hiç sevmem böyle şeyleri. Dikiş attı bitti. Ben hiç ah uh etmedim. Tam devlette doğuracak anaymışım. Zaten diyordum hep eskiden kadınlar tarlada doğuruyordu, evde bile doğururum. Ne olacak kafasındaydım. Doğumdan hiç korkmadım.