Merhaba bebeğim 4 aylık ve doğduğundan beri popo çizgisi düz değil de sağa doğru yamuk. Doktor omurgada eğrilik olabilir ama bi sıkıntı olursa ortopediye gösterirsiniz dedi. Ama nasıl bir sıkıntı olabileceğini söylemedi. Ben de o ara araya başka şeyler girince sormak aklıma gelmedi. Böyle olup da sonradan sorun olmadan düzelen var mı?