2602222 sonra doğurganlık seviyesi düştü diye haber yapıyorlar. Kim niye doğursun ki? Bebekle ilgili her şey pahalı ki. Hastane ücretinden başla, mamasına kadar baya para. Kreş, okul üniversite zaten ayrı bir yatırım. Yılbaşından sonra zamlandı 25 bin veriyorum.