Kızlar biz 5. Aya girdik. Zaten etrafı keşfediyoruz sürekli bir şeyler ellemek ağzına sokmak istiyor . (2 diş çıkardık) yatırınca aman kıyamet kopuyor . Sürekli kucağımda olmak istiyor. Oturmak istiyor (zaten oturtuyorum)Aktivite filan yapamıyorum . Oyuncaklarını karıştırıyor kucağımda fılan ama karşıma alıp oyun oynama (kastım oyuncaklarını gösterme vs.)yada ne şarkı söylemek çok zorlaştı . Bu 5. Ay atağımı. Ben hariç her şeye okey şuanda 🤣 uykuyada direniyoruz 2 gündür. şuan benden kaçıyor sanki sıkılıyor mu ne 🤣 tüm kozlarımı kullanıyorum 🤣