byzablog zarifhanim O kadar haklıymışsınız ki bir ayı kendime ve bebeğime zehir etmişim. Şükürler olsun bizimki düzelmiş :)
zarifhanim byzablog ohh çok sevindim. Sadece sabır. Biz annelerde evham daha baskın olduğundan beklememiz gerektiğini unutuyoruz. Gözünüz aydın. Nice sağlıklı günlere diyeyim ☺️
1koalannesi damlabayrak çok teşekkür ederim sorduğunuz için , bizim tedavi sürecimiz hala devam ediyor , üç aydır tübingen cihazı kullanıyoruz bir ay sonra kontrole gideceğiz , lütfen dua edin bize 🤲🏽🥹
tugbissstt byzablog şuan bize de öyle denildi sol 64 sağ 53 umarım geçer ya bende geçer diye ümit etmek istiyorum ama korkuyorum da ister istemez
damlabayrak 1koalannesi dualarım sizinle sizde bize edin olur mu perşembe günü kontrolümüz var bu arada açılarınız kaç düzelme var mı
1koalannesi damlabayrak dualarım sizinle , güzel haberlerle çıkarsınız hastaneden inşallah 🙏 açılarda düzelme yok bizde maalesef, ama doktor cihaza devam dedi , bu bir süreç hemen düzelmiyor dedi sabırlı olmanız gerekiyor dedi