Mavininbiri 01tpr Başvuru yapmaya çalıştığımda bir başvuru var diyor ama onaylanacak bölüme bakınca görünmüyor neden acaba
myangelson 01tpr yazdıkları tarihte veriyorlar genelde ileri atıyorlar da geri atacaklarini sanmıyorum. Sadece emeklilerin ikramiyeleri bayram öncesi verilecekmis öyle olsa müjde diye annelere de söylenirdi 😅😅
masal_ece arzusssss Ben bu uygulamaya hiç giremiyorum bilmiyorum ne olmuş yatınca mesaj geliyor yattığını öyle biliyorum
omerinannes104_ Merhaba hanımlar. Bende 6 Şubat’ta doğum yaptım sonra başvuru da yaptım ama hâlâ yatmadı. Her ay aynı tarih’te mi yatıyor nasıl oluyor 🤔
omerinannes104_ [silindi] nerden baktınız yatmış mı diye yaa. Pekte bilmiyorum valla ben cahilim bu konularda 🤦🏻♀️