aynenbenim öncelikle sakin olun, çocukların hayata sıfırdan başladığını düşünürsek, merak etmeleri, kurcalamaları, keşfetmeleri gayet normal değil mi ? Evde sıkılıyorsa etkinlikler yapın, dışarıya çıkın, kitap alın, boyama yapın. Ekran varsa kesin tabi öncelikle