Bebeğim 4 aylık, evimizde 2 yıldır kedimiz var. O da benim canım ciğerim ama bebeğim kediyle ne zaman yakınlaşsa hırıltısı oluyor şimdi de Kurdeşen döktü . Yattığımız odaya kedimizi sokmuyorum şimdi oturduğumuz odaya da sokmamam gerekiyor bu seferde kedim çok üzülüyor ağlıyor .
Evde tekim onunla da ilgilenmem istiyorum ama bebeğim kolik asla durmuyor sürekli ağlama huzursuzluk modunda . Annemler kayınvalidemler istemiyor kimseye de böyle bir sorumluluk yüklemek doğru değil ama ne yapacağımı bilmiyorum çok üzülüyorum.
Fikriniz varsa paylaşır mısınız?