[silindi] Kızlar nasılsınızzz 🤓 Bugün de bebeklerimizin rutinlerinden konuşalım mı? Kızım sabah uyanınca önce alt temizliği yapıyoruz, banyoya gidip el yüz ayakları yıkıyoruz. Sonra nemlendiriciyle masaj 💆🏻♀️ Üstümüzü değiştirip mutfağa kahvaltı hazırlamaya geçiyoruz 🥚🍳🥞 Sizin bebişlerin rutinleri neler?
beybitolat [silindi] uyanır uyanmaz beni tokatlar bende uyanayım diye🥲 Arkasından hemen alt değişimi vücut nemlendirmesi ve üst baş değişimi. Biraz oyalandıktan sonra kahvaltı faslı ve güne merhaba diyoruz😂
asilazmazbalkokmaz [silindi] Canımız nasıl isterse. Rutin diye diye yoruldum 😹 Kahvaltıyı bile uyandıktan bir iki saat sonra yapıyor paşa. Anne ben senin rutinlerin içinden geçerim modunda 🦥
organikirmik [silindi] ay ayak mı neden 😂 Hiç böyle temizliğe dair rutinimiz yok çocuğum da benim gibi pis fkfk uyanır üstünü değiştirmeden biraz oynar alt değişimi kahvaltı market uyku yemek tekrar dışarı falan 🫠
Elfgrn [silindi] Kaç aylık ki? Ayyy bir ara oluşturdum sonra yine bozdu bende artık akışına bıraktım. O an ne olursa öyle olup bitiyor. Yeter ki yaptırsın yapacağım şeyi ona dua edecek hale geliyorum. Kız çocukları sakin olur diye kim demiş kuru iftiraaaaaa😂
beybitolat [silindi] normal bence. Acayip hırçınlar çünkü. Kendini yerlere atmamı dersin sinirden çığlık mı dersin. Küçük ergenler ahhshshs
[silindi] organikirmik rahatladığını düşünüyorum uyumadan önce de duş aldırmazsam ayaklarını yıkayıp yatırırım 🥹
[silindi] asilazmazbalkokmaz ben bunu da çok düşündüm. Biz çocukken acaba atak-sendrom yaşıyor muyduk
Elfgrn beybitolat 😂😂😂😂😂 korkma korkma benim kız biraz ilginç gören ağzı açık izliyor. Benimkine özel diye düşün , iyi düşün iyi olsun 😂😂
asilazmazbalkokmaz [silindi] Garanti yaşıyorduk bence ama hep çevresel etkenlere bağlıyorlardı. Diş çıkarıyor, evi yabancıladı, yoldan geldik, üşüttü biraz, huysuz, dönemsel. Bilmem ne 😹 Birde şuanki kadar ilgili ve el bebek büyümedik hiç birimiz.