kuzeyselin
Benim kızımda aynı hatta diğer ikisi de zayıftı ama onlar cidden yemek yemiyordu .
Ama son numaram 14 aylık ve maşallah yiyor hatta irmik muhallebi veriyordum asla ağzını açmıyor çorba istemiyor .’eğer çorba suyuna ekmeği banıp verirsem yiyor . Biz ne yersek onu yiyor gayeye güzle yiyor ama gram almıyor .
Ee hareketli artık çok normal ben takmıyorum yesin tok olsun annesi olarak yiyeceği sağlıklı şeyleri yapayım o da yesin yeter bana