Bebeğim 5 gündür kakasını yapmıyor, sadece anne sütü ile besleniyor. Karnında şişlik vs yok gazını da çıkarabiliyor ama neden böyle oldu anlamadım. Daha önce iki üç gün yapmadığı oluyordu Dr normal demişti. Bu sefer süre uzun geldi var mı yapabileceğimiz bir şey bu süreçte acaba?