1nazl Kızlar demir ilacını yeni kullanmaya başladım ama içinde bu şekilde pütürcükler var normal mi acaba ? Son kullanma tarihine var daha eczacıya sordum bilmediğini ilk defa böyle bir sorun olduğunu söyledi bi bakarmısınız bizdeki ilaç normal mi
saskinanne00 1nazl bende aldığımda bazıları böyle bazıları normal çıkıyordu ama normal demişlerdi bana bilmiyorum ben yinede ısrarla değişip yenisini almıştım 😄
1nazl amansallagitsin sordum ilk defa böyle bir şey olduğunu söylediler nasıl olması gerektiğini bilmediğini söyledi
mrscakir 1nazl ben eczaneye güvenemedim doktorumuza sormuştum normal olduğunu söylemişti. Vermeden önce iyicee çalkalayın o şekilde verebilirsiniz
saskinanne00 1nazl evet bazen olabiliyor kapağı açık değilse aldığınızda emniyeti varsa vs sorun olmaz