simseklivekalpli oğlum 3buçuk yaşında ve durum aynı. 9 ay oldu neredeyse tuvalet eğitimi vereli. Ve geceli gündüzlü halletmiştik hiçbir sorun yoktu. Neredeyse son 2 aydır ben götürmeden asla tuvalete gitmiyor götürmem de bayağı zor oluyor zaten. Oyunla da olmadı ciddi ciddi konuştum olmadı. Yok inatla çişini altına yapıyor. Daha doğrusu tuvalete gitmek istemediği için tutuyor ve küçük küçük kaçıra kaçıra neredeyse tamamını altına yapıyor. Normal şartlarda üstüne bir damla su değse değiştir diye ortalığı yıkan oğlum altı ıslak bir şekilde geziyor ve asla rahatsız olmuyor. Bu durum gerçekten beni artık delirtmek üzere. Gece ben kaldırıp mutlaka tuvalete götürüyorum. Bir gece uyuyakaldım altına yaptı. Çıldırmak üzereyim artık.